Spoštovanja osebnega dostojanstva kot enkratnega bitja, ki ne potrebuje dokazovanja s tekmovanjem.
Enakih možnosti in optimalnega razvoja ne glede na spol, narodnost, raso, socialno in kulturno poreklo, veroizpoved in kakršenkoli drug položaj otroka ali staršev.
Varnega zdravega in razumevajočega okolja.
Strokovnega dela in ravnanja, ki upošteva značilnosti otrokovega razvoja v določenem starostnem obdobju ter značilnosti in potrebe posameznega otroka s stališča waldorfske pedagogike.
Igre, saj je igra zanje to, kar je za šolskega otroka učenje in za odraslega delo.
Neposrednega doživljanja okolja, namesto abstraktnih intelektualnih razlag o njem.
Doživljanja resničnih človeških kvalitet, ki mu jih posredujejo odrasli kot vzor.
STARŠI IMAJO PRAVICO DO:
Spoštovanja in upoštevanja njihove vloge kot glavnih nosilcev odgovornosti za otrokovo vzgojo in razvoj.
Svobodnega odločanja o vpisu otroka v vrtec, s čimer uresničujejo svojo pravico do izbire vzgoje.
Obveščenosti o programu in delovanju vrtca.
Aktivnega sodelovanja pri dejavnostih, ki jih predlaga vrtec.